Explorers

Explorers zijn het landonderdeel voor jongens en meisjes tussen de 14 en 18 jaar. Ze hebben opkomst op vrijdagavond tussen 19.00u en 21.00u. Gedurende het jaar hebben ze een aantal keer weekend en in de zomer gaan ze een week op zomerkamp. Het streven is om minimaal eens in de 3 jaar naar het buitenland op zomerkamp te gaan.

De explorers organiseren zelfstandig hun opkomsten en zomerkamp onder begeleiding van hun leiding. Hierdoor is er veel vrijheid in de keuze van activiteiten. Deze variëren van klimmen en stormbaan bouwen, wandelen met bepakking, je eigen maaltijd koken of een avondje rond het kampvuur.

Interesse om een keer mee te draaien? Neem contact op met Casper via onderstaande contactgegevens.

Leeftijd: 14 tot 18 jaar
Opkomst: vrijdag 19.00u tot 21.00u
Contributie: € 56,75 per kwartaal
Contactpersoon: Casper Remmerswaal