PlusScouts

Alle (oud)leden en (oud)leiding van 21 jaar en ouder kunnen PlusScout worden. Voor een bedrag van € 36,- per jaar ben je lid van Scouting Nederland en wordt je op de hoogte gehouden van de activiteiten van Scouting Orion. Je krijgt een uitnodiging voor de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, klus- en schoonmaakactiviteiten en bijzondere opkomsten, zoals de Berentocht, StamBBQ en StamRally.

Om te beginnen zijn er ongeveer 9 activiteiten per jaar (inclusief nieuwjaarsborrel en bijzondere opkomsten), waarvan een stuk of 4 alleen voor PlusScouts zullen zijn. De laatstgenoemde activiteiten worden voor en door PlusScouts georganiseerd en zorgen ervoor dat er een bruisend scoutingonderdeel blijft bestaan voor degenen die Orion niet helemaal vaarwel willen zeggen.

Neem voor meer informatie contact op met Sylvia via onderstaande contactgegevens.

Leeftijd: vanaf 21 jaar
Opkomst: ongeveer 9 activiteiten per jaar