Zeeverkenners

De zeeverkenners hebben hun eigen vloot van 13 polyester kano’s (tweepersoons). De zeeverkenners gaan in de zomer kanoën in het Sijtwendepark of op de Broeksloot of ze maken een kanotocht in de buurt van Leidschendam-Voorburg. Naast kanoën doen ze in de zomer veel spellen op en rond het water, zoals een vlot of onze eigen waterglijbaan bouwen. In de wintermaanden en bij slecht weer doen ze andere gave activiteiten, zoals speurtochten met kaart & kompas, knopen, pionieren, primitief koken en nog veel meer!

Soms slapen ze een weekend in het eigen clubhuis of gaan ze kamperen. In de zomervakantie gaan ze een week op kamp. Tijdens het kamp wordt er veel gezwommen, gekanood en gezeild!

Zeeverkenners zijn jongens en meisjes in de leeftijd van 11 tot 14 jaar. Zij hebben elke zaterdagmiddag hun bijeenkomst. In de zomermaanden is dit van 13:00 uur tot 16:30 uur en in de wintermaanden van 14:00 uur tot 16:30 uur.

Interesse om een keer te komen kijken? Neem contact op met de Zeeverkenners via onderstaande contactgegevens.

Leeftijd: 11 tot 14 jaar
Opkomst: zaterdag 14.00u – 16.30u (‘s-zomers van 13.00u tot 16.30u)
Contributie: € 57,50 per kwartaal
Email: info@scoutingorion.com