Open Dag

Kom naar de open dag op 15 april!

Scouting Orion organiseert een open dag voor kinderen tussen de 5 en 18 jaar oud. Op deze dag kan je samen met je leeftijdsgenootjes kennis maken met echte scouting activiteiten!! Ben je nieuwsgierig geworden?

De dag begint voor de leeftijdsgroep van 5 tot 11 jaar
Het programma begint om 10:00 uur in het clubhuis van Scouting Orion en zal om 12:00 eindigen op deze plek.
De kinderen zullen kennis gaan maken met echte scoutingactiviteiten, zoals broodjes bakken boven het kampvuur, ze gaan op zoek naar een schat en ze leren pionieren!
Zit je in de leeftijdsgroep van 5 tot 11 jaar dan noemt Scouting Orion deze groepen de Bevers (5-7 jaar) en de Welpen (8-11 jaar)

Ben je tussen de 12-18 jaar oud dan start het programma om 13:00 in het Clubhuis van scouting Orion en zal eindigen om 16:00 weer in het Clubhuis.

De kinderen zullen zelfstandig met andere leeftijdsgenootjes in groepjes rondlopen op en rond het terrein van Scouting Orion. (De leiding houd de groepjes wel goed in de gaten)

De kinderen zullen kennis gaan maken met echt scouting activiteiten, zoals broodjes bakken boven het kampvuur, kanoën en klimmen op een echte trappersbaan. Ben je geïnteresseerd dan kan je in deze leeftijdsgroep bij meerdere onderdelen terecht.

• landverkenners (12-14 jaar)
  • zeeverkenners (12-14 jaar)
  • Explorers (15-18 jaar)
  • Wilde Vaart (15-18 jaar)

Enthousiast geworden? We zien je graag op zaterdag 15 april!

Tot dan,
Scouting Orion