Kom kijken!

Lijkt het jou ook leuk om elke week veel buiten te zijn? Bouwwerken maken met hout en touw, een stoere speurtocht lopen met een kompas, kanoën en zeilen: het kan allemaal bij Scouting Orion!

Kijk ook op eens onze social media voor de laatste foto’s!

Kom scouting ervaren bij Orion
De beste manier om er achter te komen of scouting ook iets voor jou is, is door een keertje te komen kijken! Dit kan op bijna elke zaterdag. Neem hiervoor even contact met ons op via info@scoutingorion.com.

Binnenkort is er weer een open dag mét echte hindernisbaan. Je bent natuurlijk welkom om langs te komen. Stuur wel even een mailtje via info@scoutingorion.com, zodat we weten dat je komt.
Ook als je als vrijwilliger actief wilt worden bij Scouting Orion, dan ben je van harte welkom!

das durvenSport & Cultuurkaart Leidschendam-Voorburg
Samen met meer dan 50 andere verenigingen nemen we deel aan de Sport & Cultuurkaart Leidschendam-Voorburg. Inwoners van jong tot oud kunnen met deze kaart bij vier verenigingen kosteloos de activiteiten uitproberen.
De coördinatie van de sportstrippenkaart is in handen van Stichting Sport en Welzijn. Vooraf aanmelden voor de proeftrainingen is verplicht en gaat via de vernieuwde website van de Sport & Cultuurkaart.

We zien je graag binnenkort op ons clubhuis!

Scouting Orion: da’s durven!