Contact

Alle contactgegevens van de speltakken of bestuursleden vind je op deze pagina’s. Ook als je een keer wil komen kijken kan je vinden met wie je contact op moet nemen.
Kom je er niet helemaal uit? Stuur een mailtje naar info@scoutingorion.com en je wordt verder geholpen.

Scouting Orion is goed te bereiken. Het clubhuis ligt aan de Veurselaan, tegenover het Sijtwendepark. Mocht u met de auto komen, dan kunt u het beste parkeren op de Rodelaan. Ons clubhuis ligt vlakbij halte Leidschendam-Voorburg van het randstadrail-netwerk en de Erasmus-lijn.

Bezoekadres: Veurselaan 13, Voorburg (zie onderstaand kaartje)
Postadres: Duinmeierij 88, 2264 LD Leidschendam

Nieuw: bij de ingang van ons terrein hangt sinds kort en met dank aan BSO Stoer & Robuust een mini-bieb. Neem gerust een boek  mee, ruil er eentje of laat er een achter. Veel leesplezier!

Kijk voor foto’s van onze activiteiten ook op onze facebookpage!