Stam

De Stam is één van de oudste speltakken van Scouting Orion, maar ook het nieuwste! In 2021 is de stam opnieuw opgericht.

De leden van 18 tot 23 jaar draaien elke vrijdagavond hun opkomst en zijn regelmatig ook op zaterdagavond op het clubhuis te vinden. Het programma wordt door de leden zelf verzonnen en is dus elke keer anders. Soms erg actief en soms minder: hiken, fietsen, pionieren en lekker bankhangen! Ook heeft de Stam regelmatig een weekend en doen ze mee aan (scouting)activiteiten in de regio en in de rest van Nederland. Daarnaast organiseert de stam jaarlijks de Stam-BBQ voor alle leiding en loodsen van Scouting Orion. Ook organiseren zij elk jaar de Stam-rally. Tijdens deze speurtocht die in de auto wordt afgelegd gaat het niet alleen om wie het snelste bij de finish is, maar ook om wie de opdrachten en puzzels het best heeft gedaan. Na afloop kan er nog lang over worden nagepraat met een drankje in de hand. In de zomer gaat de Stam een week met elkaar op pad om met elkaar meer gave activiteiten te ondernemen.

Leeftijd: 18 tot 23 jaar
Opkomst: vrijdagavond en op onderlinge afspraak
Contributie: € 52,75 per kwartaal
Email: info@scoutingorion.com