Vrienden van Scouting Orion

Alle (oud-)leden, (oud-)leiding en ouders van leden van Scouting Orion kunnen ‘Vriend van Scouting Orion’ worden, omdat we het leuk vinden om in contact te blijven!

Als Vriend ontvang je de digitale nieuwsbrief van Scouting Orion die onregelmatig verschijnt en wordt je uitgenodigd voor de nieuwjaarsborrel en NLDoet. Als er een bijzonder evenement is zoals de Orion Experience of een feestje ter gelegenheid van het 40-jarig bestaan van Scouting Orion dan zal je daar ook voor worden uitgenodigd. Je betaalt geen contributie (een jaarlijkse donatie mag, maar hoeft niet) en bent dan ook géén lid van Scouting Orion of Scouting Nederland.

Het is natuurlijk ook heel gaaf als Vrienden vanuit hun kennis en ervaring een keer een training aan ons leidingteam willen geven, willen helpen met het archiveren van digitale foto’s of met iets heel anders de groep willen ondersteunen. Bij aanmelding kan je doorgeven óf je het leuk vindt een keer iets met én voor Orion te doen (dit is dus niet verplicht) en op welke manier je dit eventueel zou willen doen.

Neem voor meer informatie contact op met Marjolijn via onderstaande contactgegevens.

Opkomst: nieuwjaarsborrel, NLDoet en bijzondere activiteiten
Bijdrage: mag, maar hoeft niet
Contactpersoon: Marjolijn Mellor
Email: info@scoutingorion.com