NLDoet

Op zaterdag 12 maart 2022 doen we opnieuw mee aan NLDoet. Net als afgelopen jaren zullen de wilde vaart, stam, plusscouts, ons eigen leidingteam, groeps- en stichtingsbestuur, en andere vrijwilligers aan de slag gaan met klussen in en om het gebouw. Ook ouders/verzorgers van onze leden zijn hierbij meer dan welkom, want vele handen maken licht werk!

Er staan grotere en kleinere klussen, zowel binnen als buiten, op het programma, dus er is voor alle klussers genoeg te doen. Als u niet zo’n klusser bent, maar wel een steentje bij wil dragen dan kan dit ook, want het is ook tijd om eens goed op te ruimen en voor een grote schoonmaak en we zijn op zoek naar ouders die een avondmaaltijd voor alle klussers kunnen verzorgen. Ook als u er maar een paar uurtjes bij kunt zijn bent u meer dan welkom!

De koffie staat om 10.15u klaar en ook voor lunch en een drankje wordt uiteraard gezorgd. We zorgen dat om uiterlijk 17.00u alles is opgeruimd en we met elkaar nog wat kunnen drinken. U kunt zich aanmelden via info@scoutingorion.com. Dit is niet verplicht, maar voor ons wel handig. Ook als u goede ideeën heeft voor klussen in, aan en om het gebouw kunt u dit via de email laten weten.